falska vänner, fuck dom !

wow ja vet att det va sjukt länge sen jag bloggade men har vart lite små sugen att blogga ibland och bli seriös igen men har aldrig kommit på hur jag skulle börja eller vad jag skulle skriva om heller för den delen så tänkte att jag bloggar lite då och då till att börja med så kanske jag kommer igång igen.
men som ni ser på rubriken som är tydlig har jag tröttnat.. jag har helt enkelt fått nog!
alla kanske ljuger ibland, ja det gör vi för vi är människor men att ljuga för sina vänner och inte erkänna det, att gå bakom ryggen och snacka skit, att säga saker men att inte stå för det, att lova saker man inte håller, att utnyttja, att svika, att förstöra, att ta för givet... nä nu räcker det

jag är trött på att ställa upp för personer som inte ställer upp för mig.
för mig finns det bara tre äkta vänner som jag kan lita på till max det är också de som gör mig lycklig och glad , och resten tycker jag borde bevisa att ja betyder något för dem.

så ajdå hårda tag men thats life !
de tre jag nämner är också de tre som jag är med mest som jag kan kalla äkta vänner självklart finns det fler och ni andra som tycker att ni står mig nära tänk igenom det en gång till om jag verkligen betyder så pass mycket för er. gör jag det så kan vi kolla om jag syftade på er.

och alla behöver inte ta åt sig men känner ni igen er så ta åt er, känner ni er träffade fråga så kanske ni kan bli bättre och ärligare enligt mig och få/få tillbaka den respekt ni kanske förtjänar men som jag inte kan ge er just nu .
godnatt ! D
samantha <3 bästa vän
sylwia  <3 kusin och bästa vän
oliver<3 pojkvän och bästa vän
men något till alla stå för vad ni tycker, vare sig det är bakom ryggen på dem, eller framför !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0