full rulle !

till att börja med vill ja be om ursäkt för kass bloggning men det har vart full rulle nu sista dagarna!
det har vart massa plugg, massa stress och massa massa massa saker att göra och att ordna.
så har inte riktigt hunnit med bloggen.
men nu kör vi en liten sammanfattning av helgen :)
fredag- Fia fyllde år, va och firade henne med massa underbart folk
lördag- Mamma fyllde år, va med familjen sen åkte jag till min andra halva.
söndag - vaknade upp hos min älskling och låg och tog det lite lugnt, sen hem och äta med familjen för att det är fars dag, sen ut och träffa lite gott folk .
det var min helg i snabba drag :D
mycket firande ;)
idag är det så att det är en speciell dag , klockan är ju efter tolv så vad det är kommer jag inte berätta än men alla närmsta vet :) eller ja de flesta vet haha
men kommer därför inte ha så mycket tid att blogga under dagen får se lite men hoppas ni förstår.
nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen!! :D
hoppas ni har haft en bra helg !  natti natti D
bild från fredagens look :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0