Godmorgon bajsisar;D

Har ni sovit gott???:) det har i alla fall jag;) skulle vakna vid 6 men blev inte riktigt så... Hehe gick upp vid halv nio:p så missade moské saken hoppas inte det va något kul:) nu ska jag faktiskt in och ta mig ett pass ZUMBA!!!!:D måste passa på innan kortet tar slut;) hoppas det är som jag förväntar mig, upp till bevis sen.

I måndags var jag på just dance med Elfrida och det var ju kul, en blandning av massa roliga danser i olika svårigheter och avslutades med rumpövningar vilket jag tycker är bra. Instruktören var väldigt possetiv och så men gick igenom stegen lite mindre bra så det var inte alltid man hängde med. Men annars skit bra det får 4 av 5 ++++ :D
Bloggar mer efter passet och säger lite vad jag tycker, och just det i morse åt jag ett glas lättfil, lite minikeso, massa vatten och en liten kopp svart kaffe:) puss!!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0