2012 och 18 fucking jävla år !!!!!!! :D + bildbomb

heeej på er älskade läsare, mitt år har börjat jätte bra :D jag har vart mycket med min älskling och vart väldigt mycket med mina goa tjejer<3<3
på nyår va a med oliver och hade mysigt, fick det bästa avslutet och den bästa början på detta året<3 :D
nyårs kyssen fick så klart oliver ;D
den förste va vi med varandra igen, fixade lite för min stora dag :)
sen så  hände det !
18 JÄVLA ÅR !!!!! :D

firade med mina underbara tjejer, jim, johan och oliver sen drog vi till chez amis  och fortsatte där <3 med massa goa killar från angered <3 älskar er alla ! tack för en underbar dag <3 !


nu efter det har ja vart med oliver och med mina babes och nu ska ja sova, tänkte att ja ska försöka lägga upp någon bild från mobilen för har ingen ny från datan men ni kan få några från året 2011 som gått :) ha det bäst love D

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


här har ni lite bilder från de gånga året ! hittade lite nya med ;D puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0