Beer the cause of and solution to all of life's little problems

Daria är så himla seg på att blogga så jag bloggar lite åt henne. Hon fyllde just 18 så jag och massa andra goa tjejer var hemma hos henne och fikade, vi tvinga henne göra 9 shotar så hon var rätt go när hon åkte tåget in för att gå ut på krogen med hennes pojkvän mfl.

Idag sov hon nog över hos oliver och träffade mig, andrea och min pojkvän abbe. Senare på kvällen tog hon en cider på resturangen newyork och så gick vi hem till mig och hade en mys kväll!! Daria har tydligen dålig internett uppkoppling men hon ska bättra sig lovade hon!

checka min blogg HÄÄÄÄÄR






the best thing about a picture is that
it never changes, even when the people in it do.


Jag och därib har haft en liten fight, men ibland är det så ibland, tillomed med de närmaste bråkar man med. TA VARA PÅ ERA VÄNNER, man vet aldrig vad som kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0