Fit for fight;)

Hej på er, känner mig riktigt grym idag. Först hade vi idrott i skolan och ja jag förstår verkligen inte hur vi kan kallas elit idrotts gymnasiet, visst vi har bra grejer för eliterna men hallå borde inte våra idrotts lektioner vara med lite högre kvalité fyyyy fan va sur ja va idag pga detta... Nog om det!
Efter skolan drog jag och mötte Anna och skaffade gym kort på actic!!!:) superglad :D ska försöka köra riktigt nu brukar vara slarvig men fan dags att ändra på det, nytt år nya tag:) så idag gymmade bara för att känna på gymmet lite och ska se kanske drar dit imon med ;)


Mina varor jag beställde från STB har kommit, sååå efterlängtade!!! Så nu ska ja sova så ja orkar med morgondagen och plus att jag är helt slut. Gissar att min träningsvärk börjar smyga sig fram;) godnatt <3 D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0