gårdagen :)

hej på er, igår när jag vaknade var ja barnvakt en liten stund, kollade på poppes pingviner (stavning? ) den va faktiskt väldigt rolig.
sen så kom ju snön som ingen har missat och jag bestämde mig för att dra och sola lite i värmen så drog och solade en 20 minutare :D
sen kämpade jag mig till rannebergen med all snö kom det massa problem så ja ja tillslut va ja uppe och vi firade lilla kani som fyllde 18 år :D skit mysigt att vara där kändes som ett 12 års kalas med massa goda grejer och godis och skit :D GILLA !!!
efter det sov jag hos min älskling :)
nu ska jag fixa något litet att äta för jag ska snart träna :) ha det bästa love D
ni får en gammal bild nu så lägger ja upp lite bilder från igår när jag kommer hem  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0