PÅ BIO MED KIDSEN !! :D

godmorgon !!
i helgen har jag först festat med grabbarna i fredags som ni visste, sov hos oliver och hade allmänt kul ! :D
i lördags så bestämde mina kära tjejor från klassen att de skulle fira mig hos jessica och att vi skulle vara utklädda, och visst jag som älskar sånt gör ju det men blev så klart lurad och jag var ensam utklädd ;) men men vi hade kul och gjorde lite små galna saker, bland annat gick runt ute i extremt lite kläder, sjöng och dansa och massa mer ;)
igår va ja med oliver mest efter att ja kom från jessica, sen träffa ja sam och adde och så klart att tåget dampar och blir inställt och massa .... suck !
men men ny dag nya tag :D
snart ska jag på bio med mina älskade små skruttisar och titta på alvin och gänget 3 :)

vi ska så klart äta något gott i stan också hehe undrar va det blir .....:P
ne men nu måste jag fixa mig snabbt ska hämta dem på fritids snart så vi hinner !!!! ;D bloggar mer när jag har tid  ! love D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0