jag och min gym historia :D

lovade att jag skulle blogga om gym och så i mitt liv hahah 
 
allting började med att jag för många år sen nu skaffade gym kort på life. jag va jätte nöjd men problemet va att jag inte hade skolkort så fick vänta antingen till klockan 4 så ja kunde använda fritidskortet eller betala. men vem orkar sluta skolan gå hem, vänta tills klockan blir 4 sen åka å gymma osv .... inte jag haha så använde inte det så mycket. 
 
sen vann jag ett gym kort på sportlife men det fanns inget gym nära mig och jag orkade inte ha med mig kläder till skolan eller åka hem å hämta osv så samma sak där.... hahah 
 
sen köpte jag ett gymkort på actic och tro det eller ej jag började använda det och tyckte det va roligt men ja då var det bara månadskort och ja en månad går snabbt
 
 
så nu då när jag skulle skaffa mig ett kort igen så var det skit svårt att välja men jag tycker om Life, ja tycker det är ett bra gym och jag gillar deras utbud. sen kände jag mig mest hemma på life, hade min student rabbat, ett gym i angered, ett i floda och ett nära skolan så jag har gym nära mig vart jag än är så det avgjorde. 
 
detta är min gym historia :D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0