bara för att min mamma är underbar och snällast i världen

så fick jag en ny feleton !!!!  hhihhii  sååå glad  TAAAAAAACCCCKKKK MAMMA  hahah

jajaj, i morse va hela på jennifers och filips gymnastik uppvisning det va kul. alla föräldrar och syskon skulle vara med lite så hahah jaa klart ja va med vad trodde ni :P kommer bilder på detta men dem e på mammas kamera så inte nu.
sen va vi på allum och fixa mobilen!! så glad.
efter det va jag som sagt på gården med massa sött folk.
världens finaste va där och jag älskar honom sjukt mycket, även om han va elak igår.... ;)
men nu måste jag leka lite med fååånen innan jaa somnar, ska troligen upp och sälja tidningar imon.

glöm inte min frågestund puuuuusar D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0