dåligt dåligt dåligt ...

japp min morgon började dåligt... försov mig, tåget va sent, va trött grinig hungrig osv. efter gymnastiken så har vi praktisk omv men så visar det sig att sara måste till vårdcentralen och jag följer med. efter en timma har läkaren fortfarande inte kommit...
dagen blev bättre med tiden, haha när jag slutade gymmade jag en snabbis sen drog jag och malena till um.
efter det åkte jag hem så kom angelica hit en sväng innan vi drog till gården.
kvällen va bättre än dagen kan jag lova, fick träffa underbara människor som gjorde mig glada !  loooove you !!!

men nu ska jag sova. imon ska jag vara barnvakt så blir nog inte mycket bloggande, kan iför sig blogga från mobilen men då blir det inga bilder men nu måste jag sova ha det bäst pusssssar D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0