inte okej !

hej på er, igår sov jag ju hos malena och allting gick bara fel mot kvällen, moppen starta inte då fick jag putta den 3km i massa uppförsbackar i regnet. när jag värmt mig lite med en dusch och har ätit ska vi sätta på en film japp då gick proppen, då hör ja någon som är vaken där nere och håller på att slå ihjäl mig i trappan. sen har ja gjort ett lång och fint blogginlägg och ska ta en bild och lägga in, eller flera bilder, då laggar datan fast och vi måste tvångsavsluta !. GUD vilken kväll asså.

vi somnade inte fören runt 4. 20 så det va kul att gå upp kl 6.... men väl framme på ullared va det kul !
köpte lite saker ni ska få bilder på imon om jag hinner har fullt upp! jobbar sent och ska tydligen ta om kortet till fotbollen och bla bla bla stress.

Idag mot kvällen skulle jag köpa tåg kort och träffa massa folk i floda så vi tog tåget till stenkullen och tillbaka för ja va tvungen att aktivera kortet inom ett tag, sen drog alla hem så stack ja till lantz!  och nu ska jag kolla på gossipgirl tror jag :P hehhe sen ska jag sova god natt! bilder kommer.... en vacker dag ;)   därför har bloggningen vart kass... puss D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0