min dag

hej, förlåt att jag inte har bloggat men mår inte så bra. inget ja tar på bloggen...


men idag va en bra dag, hade föreläsning om anti rökning typ och slutade 11.
åt med astrid och drog in till stan och träffade amir och nicklas och gick runt med dom, sen åkte ja till allum och träffade anna som planerat och vi va med varandra resten av kvällen, först va vi på allum, köpte två långärmade tröjor. ni får se dom när ja använder dom !!!
sen åkte vi på öppet hus på lerum för anna skulle kolla lite gymnasielinjer och sen drog vi till gården i stenkullen, bara hon och ja där men sjukt mysigt !

ni ska få nya bilder men har inte orkat leta efter laddaren till kameran men ska bättra mig, slänger in lite gamla så länge.

nu måste jag sova för jag döööööörrr annars somna typ på föreläsningen och allt, imon bloggar jag när jag har något att skriva om eller när jag vet vad som händer puuuuuuusar D

Kommentarer
Postat av: alex

snygg !

2010-11-27 @ 03:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0