mina dagar !

hej !!!! förlåt för kass uppdatering men igår efter jobbet åkte ja till allum. träffade jennifer och dom va klara samtidigt som mig typ så ja åkte med hennes familj hem. och tro mig det va en lång resa hahah fick massa hinder på vägen eftersom bilen hade släp, riktigt kul vissa saker men palla åka bil.

när ja kom hem lagade jag god mat till familjen, riktigt nöjd faktiskt.
sen stack jag till gården en sväng och träffa massa roliga människor !

idag va jag ledig och vaknade runt 11...
kl 13.30 skulle  ja va hos marie i lerum och waxa benen.
sen träffade jag den finaste killen i världen och vi åkte hem till mig.
sen va jag barnvakt till freja.
när ja kom hem blev det ett skönt bad med lite spa feeling, lite snäll mot min kropp idag !
detta va min look idag :)


face look
men nu ska ja sova för imorgon är det sista dagen på jobbet, tack för tiden har trivts jätte bra !

kan hända att jag åker till bästa kusinen och sleepar over där ;)pussar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0