ny header

tack till astriddddd !!!! som gjorde den !!
idag va ja i stan igen, men hittade något niccceee, ni ska få se.

sen tog ja ett underbart bubbelbad !!!! så skönt, lite ensamt bara...

efter det drog jag till gården där det va massa kul men lite tråkigheter med.
på vägen hem va det snöbollskrig och en viss filip hylén tryckte ner mig i  snön som gjorde att jag har skrapsår i ansiktet, spräckte lite av läppen och har lätta köldskador på benen, som tur är går allt bort rätt fort :)
men sanningen är att jag älskar honom mer än något annat ändå!

här kommer lite bilder innan jag lägger mig.

pussar D


vattnet med blå lampa

och röd !

och det ja köpte i stan, hoppas ni kommer tycka om dom lika mycket som jag gör godnatt !

Kommentarer
Postat av: ebba

läser din med snuttan!

alla som jag läser hade aldrig fått plats <3

2010-11-28 @ 00:21:29
URL: http://ebbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0