tisdag

helluuu, i morse väckte slawek mig och sa att vi va tvugna att fixa oss till sokolan, och det va så sjukt kallt, och ja va så himla trött så ville verkligen inte... men väl i skolan träffade ja min älskade efterlängtade astrid !!!!!!!!
så roligt igen när hon är i skolan.

sen när vi sluta drog vi till stan och ja gick på sminkrådgivning/sminkkurs och blev sminkad och köpte lite make up från lancome ! GILLA

sen va det fotbollmöte nästan direkt när jag kom hem och efter det drog jag till gården och va där med dom som va där.

tyvärr så får ni inga bilder från idag men ska fixa bild på hur ja blev sminkad och på mina produkter jag köpte en annan dag.

det finns en människa som jag älskar otroligt mycket.
FILIP HYLÉN JAG ÄLSKAR DIG <3

pussar D


du är det finaste som finns !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0