tjooosan

hej på er, förlåt att jag inte bloggade igår men man kan faktiskt inte alltid göra det. igår va jag hos filip direkt efter praktiken som jag slutade klockan 7... segt? JAPP men  sen åkte jag till stenkullen där jag träffade elina och hennes kille och hans bror en stund. sen mötte jag filip och vi tog bussen hem.
vi kollade på två roliga bra filmer som det va länge sen man såg.
vi mös/myste (gramatiskt ska det vara mös men det låter så fel så myste låter bättre fasten det inte låter speciellt bra det heller.)

nu har ja kommit hem från jobbet och ska  snart äta innan jag går till FLODA FRITIDSGÅRD!

bloggar mer sen pussar D
en av filmerna, eller riktig bra film !
och denna är inget annat än rolig och bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0