svar på frågorna från frågestunden !

här kommer lite svar på några frågor från frågestunden !
vilket är ditt favoritplagg i garderoben?
oj det va en svår fråga.. tror det får bli min stickade tjocktröja!

om du måste välja, väljer du spets eller string trosor?
det bli nog string

har du bra självförtroende?
jaaa, det har jag verkligen, jag har många gånger funderat på att skriva om just självförtroende men har aldrig blivit av. men ja det ska jag göra nu när ni frågar om det.

gick du upp av p-piller?
aa det gjorde jag, grejen är att man inte går upp av själva pillret (inte mycket iaf) utan av att man får större aptit och man är jämt sugen på sötsaker .. inte bra . men jag bytte till mini piller som jag tycker funkar bättre.

malena, om du länkar min blogg får du en kaka ;) kan du det ??
klart sötan att jag kan!!!
en fet länk till mallis kommer snart ! hahah

hur cool är sara på en skala 1- 10 ?
babe du är allt en 10a ;)

jag har hört att du är en sexmissbrukare, stämmer det ?
hahahh oj vilken fråga! hah nee det kan jag inte påstå men mysa är mysigt ;)

har du pojkvän ?
ja det har jag :)

hur träffades du och din kille?
vi träffades första gången när vi va små, barndomsvänner. sen flyttade han därifrån och sen något år senare flyttade jag. många år senare satt jag på tåget och  vi hade då hört talas om varandra igen, så ser jag honom och hans kompis och hälsar typ. haha
sen började vi smsa, prata i telefon och träffas. sen kändes allting bara rätt, då blev vi tillsammans. ungefär så var det för att göra en lång historia kort !

jag älskar din blogg, kan inte du ha läsarträff någongång??
haha jooo visst, kommentera så kan vi säkert bestämma något astrid  !

gillar du pasta, isf vad har du på din pasta?
aa fast föredrar snabbmakaroner med ketchup, lite smör och majs !

hur länge har du och filip vart tillsammans?
den 10 december har vi vart tillsammans ett och ett halvt år!

vem inspirerade dig att börja blogga?
anna peterson och sara lind

vill du ha barn när du blir stor?
ja det vill jag men jag vill ha ett jobb innan! :)

har du några piercingar och isf vart ?
ja det har jag, i naveln och i tungan ! :)

du skriver att du gymmar ibland, vart gör du det och hur ofta ?
ja precis, jag gymmar i skolan för vi har gratis gym och det ör olika beror på vad man har för planer för den veckan

är du nöjd med ditt utseende?
skulle nog svara ja där med ;)

vilket är ditt favorit tv program?
desperate housewives, och  gossip girl ligger högt på listan!

vad använder du för mascara?
just nu använder jag lancome drama, den är superbra !

vad är det viktigaste i ditt liv ?
min pojkvän och min familj och mina vänner !

vilken linje går du ?
jag går omvårdnadsprogrammet

hur många vänner har du på facebook ?
just nu har jag 705 vänner !






såååååå det va alla frågor för tillfället, blev en del ändå. bra kämpat !!
nu ska jag kolla på gossipgirl och sen ska jag sova. hoppas ni har fått svar på det mesta.
något mer ni undrar över så fråga på. god natt pussssssar D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0