ingen tillgång till nätet

förlåt för kass uppdaterning, har inte haft tillgång till dator när ja har behövt blogg men men.
den 5e va ja i skolan, efter det åkte ja tilöl farmors dagis, sen åkte vi hem fixa tårta och firade mikaela. när alla hade ätit färdigt va ja med slawek och massa andra på "fjället" typ deras fritidsgård.
jag sov där och kollade på desperate housewives medv en skor skål glass i handen !! mmm
 
den 6e va ja i skolan, sen drog jag hem en stund och sen till filip. träffade matilda näörman en stund också.

den 7e va jag jätte duktig jag va och tränade fotboll, jag sprang till träningen också, sen åkte ja till gården i stenkullen och va med filip och massa andra. 
 
idag sden 8 oktober fyller joacim munken borell år!!
jag ska vara med koffe anna och filip ikväll !! :) ska bli kul ;)
 vad ska ni göra idag?? är ju trots allt fredag !<3 massa massa pussar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0