snart sovdags

åhh va skönt det är när man är nybadad efter en träning!
känner mig så duktig efteråt, helt sjukt. jaja imon är det iaf match mot tollered, ja ska tyvärr inte vara med men kanske kan vara med och stötta laget lite iaf för ska nämligen vara med min underbara älskling.
ja ska lämna in min moppe på service också så jag får det gjort.

imon börjar vi dagen med idrott och jag känner mig verkligen jättesugen på att springa men det är väl antagligen bara nu hahah.

nu ska jag prata lite med filip igen och sen ska jag sova. god natt sov gott massa pussar D



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Min dag var bra!



tack så mycket :)

2010-10-12 @ 08:03:02
URL: http://playitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0