13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 idag har jag och världens bästa pojkvän 13månader ihop tycker faktiskt vi förtjänar ett grattis !



hej alla läsare. förlåt för dålig uppdatering men har hänt massa saker som har gjort att ja inte har haft tid,möjlighet och ork att blogga men hoppas ni förstår.

men men lite roligare saker som har  hänt är att jag  va på ullevi igår med victoria och michelle på super cross! grymt bra , är riktigt nöjd faktiskt.
sen sov jag hos filip efteråt.
sen träffade jag sara idag vi åkte och tog en fika på stan på eva´s café. gotti gotti
nu vet jag inte riktigt vad som händer än men sover nog hos filip. om jag kan blogga ikväll så gör jag det annars så får ni ha det bra tills imon. massa pussar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0