hemma efter skolan :)

halloj!  idag försov jag mig därför blogga ja inte i morse. när jag hade stressat ner till tåget så e det sent -.- men men tänkte att det inte är någon fara  att jag hinner ändå men så är vagnen sen så kom lite sent men läraren förstod så det va lugnt.
idag va det helt okej dag va mest med astrid i skolan, riktigt snäll och söt tjej :)
nu när jag kom hem va jag med malena en stund och hon gick precis.
sitter och fixar mina naglar just nu, sen skulle filip komma en snabbis och hämta lite saker , sen kanske jag ska träffa sötnosarna sam och pat!! men får se, kanske blir filip en stund igen men ni får ha det så bra så bloggar jag med ikväll massa pussar D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0