min dag

åhh hatar såna dagar när man har mycket att göra eller bara dagar men är allmänt seg på. idag var en blandning, därför har jag inte bloggat och jag ber om ursäkt för det.
idag när jag vaknade iaf fixade jag mig snabbt och tog tåget till stan med sara. jag sov hos koffe så åkte direkt därifrån.
efter en lång dag med shopping blev det en bh två nagelack två trosor och lås till skåpet(mitt är så trögt).
när jag kom hem satte jag  mig i soffan en stund då smsade  jennifer så vi träffades och tog en glass.
efter det träffade jag natacha alvin och elina en stund. nu ska jag snart lägga mig känns som att tiden bara rinner iväg och det är trotts allt skola imon.
men ha det jätte bra tills imon. börjar sent så om jag inte försover mig och har tid så bloggar jag på morgonen pussar D



Kommentarer
Postat av: sara

MITT BADRUM:D

2010-09-13 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0