helt ärligt...

så har jag inte orkat att blogga ... skäms :( men men  jag har faktiskt inte orkat även fast jag har suttit vid datorn vissa dagar ... <3  åhh minns knappt vad jag skrev sist , illa !
jag har iaf hunnit vara massa med samantha och lite blandata folk. bilder från det kommer när jag hittar kamerasladden och orkar lägga in bilder på datorn :P
men ska skärpa mig, iaf försöka!
idag va jag med samantha efter skolan, träffade wille en stund, sen drog jag hem och plugga åt träna kolla dh bada och lite till ;)

imorgon ska jag på möte med rektorn och massa andra viktiga människor och prata om ***** hemligt :)
så  det betyder att jag måste sova nu. hoppas ni mår bra så ska jag mobilblogga imon tänkte jag :)
tyvärr inga bilder då så något litet kanske ni kan få nu pussar D
jag och malin va i stan :)
och en bild på mig :)
godnatt ! <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv de förstår jag :D

2011-04-06 @ 08:33:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: hanna stångberg

vacker :)

2011-04-15 @ 00:08:32
URL: http://www.nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0