mina dagar !

hej på er ! har haft blandade dagar, blandade känslor men mestadels har vart kanon men andra mindre bra :( ! börja med vädret hur bra har inte det vart !!!! bara det gör mig glad :D
iaf i måndags hade vi massa mys hos angelica, hela gänget det va super mysigt och alla hade kul :)
sen åkte jag och samantha in till slottskogen och träffade mysiga människor, efter det drog vi till min kusin jag sam oliver och sen kom dust dit en stund.
på vägen hem träffade jag en tjej jag i stort sätt inte träffat på över 10 år ! hon kommer hem till mig imorgon :D

idag har jag vart med samantha sara och wille ! vi satt och myste och tog lite kort vid sjön förut  sen drog vi till sara och ville och sola. sen drog ja hem åt osv, stack till gården och kom hem va barnvakt och tillbaka  ut sen igen :)

nu sitter ja och pratar med oliver och ska snart sova så jag orkar med morgondagen ! ha det bäst godnatt sov gott !!! massa pussar D



bild från hur jag såg ut i fredags :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0