hallå !

igår lossade en grej fårn tandställningen ju så har försökt få tag på tandläkaren men lyckades inbte för dom va p möte ... -.-
men imorgon blir det nya försök.

efter skolan va ja i stan en stund med astrid innan jag gick och träffade samantha, patricia och marcus!
gjorde inte så mycket och köpte inget men imon ska ja köpa lite ja har spanat in hade ja tänkt mig !! :D
samatha och marcus !

sen drog ja hem och åt lite osv innan ja drog till gården och gjorde lite roliga dumpa kort hahah !
och även lite alla hjärtansdagskort !
hände även lite saker som påverka mitt humör men ska försöka hålla mig glad !

nu ska ja snart lägga mig och sova så ja kommer upp och klarar av jobbiga morgondagen ... suck *

puss på er godnatt D ! <3
night look ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygg du är daria :O <3

skulle göra va som helst för att se ut som du :S <3

2011-11-17 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0