hej på er ! ;)

jag vet att mitt bloggande försämras mycket efter mitt humör men vissa sker gör mig riktigt arg. när man får skit för saker man inte har gjort eller inte ens har något med saken att göra.. men men nu ska ja inte vara sån ..

tänkte fråga er läsare vad ni tycker är bäst och roligst

vill ni hellst ha
  • en liten bild till vad jag gör varje dag ( kanske inte alltid på mig )
  • lite småbiledr då och då men nästen varje dag och bildbomder ca 1 gång i veckan
  • bildbomber då och då ?? ;)

vad blir roligast ??

undrar för ni vet att jag inte är så jätte duktig på det med bilder hehe ..

säg vad ni tycker så det blir roligare läsning !

puss D



Kommentarer
Postat av: Bilder

Massa bilder varje dag

2011-02-08 @ 16:49:57
Postat av: koffee

bilder varje dag ofc

2011-02-08 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0