hemma :)

hej på er igen, idag va vi rätt många på träningen .. kulkul !
kom hem, satte mig vid tv och kolla på big brother, och och duscha. nu sitter ja här och skriver och sen ska ja lägga mig.. upp tidigt imon igen ... ;)
angående big brother, är det många som kollar på det ?
ja kan inte riktigt greppa min åsikt om det för asså det är med två föräldrar, ett par och bara massa bimbos ! hahah seriöst.. vet inte vad ja ska tycka. klart det är kul och underhållande men hallå hur fan kommer detta att sluta? :S
en sak är säker, ja kommer att sitta och titta på skiten och bli sur när ja missar det .. som vanilgt om det är något ja ska följa varje dag  hmm =/ men men nog om det !
hoppas eran dag har vart bra idag!
tänkte lägga upp en bild på byxorna ja köpte, det är tränings byxor och hitta dem på rean, färgen är speciell men man kommer nog inte missa mig precis hahah :P
kanske inte världens bästa bild, eller världens snyggaste strumpor till men vem bryr sig ?? inte jag :P
men godnatt sov gott vi hörs imon pussssssar D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra med dig ?



Just nu så har du chansen att vinna en helt valfri produkt från Hoof Store, skriv bara vad du önskar här:

http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i tävlingen, lycka till !

kram

2011-02-23 @ 20:44:22
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0