hiss och diss !

hej tänkte köra en liten hiss och diss!

veckans  hiss nu är !
  • människor som är framåt
människor som vågar ta det där lilla extra steget och skaffa nya vänner, komma närmre, börja ett förhållande eller annat . jag är rätt framåt själv som person och tycker därför det hade vart sjukt kul om fler va det för allting hade vart så mycket lättare och inge hade gått ensam och utstött !
  • bra vänner
aa vänner som ställer upp i vått och tort. vänner som alltid finns vad som än händer!  det är äkta vänner  :D

  • kilklackar
gud jag tycker det är så sjuuuuuuukt snyggt !!!
de ska vara höga, sen om de är simpla eller med fina detaljer beror på ;)




veckans diss !!
  • falska människor
personer som snackar skit om andra tycker jag inte om. tycker att man ska kunna vara ärlig, för annars blir det som att umgår med en lögn ! fet diss !



det va min hiss och diss lista för denna veckan ! ;)

puss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0