skumpa !;)

hallå¨!!

idag hade vi en nice dag i skolan, slutade ca 11.50 ! (Y)
sen drog jag och astrid till stan fixade lite ärenden, hon kolla på ett par byxor.. men det blev inte dom ändå .., sen va vi på invigningen av yves rocher! där bjöd dom på skumpa, och lite goda kakor, och alla "vip" gäster fick ett läppglans ! mitt va i hallon :D
tyvärr va kön in lång men men det va värt !  eller?? ... ;)

sen drog ja hem och hämtade syrran, och handlade, kom hem och lagade middag till familjen som blev sjukt god!
vet inte varför men en simpel sak som hela familjen älskar !
kan lägga ut typå recept senare någon dag om ni vill. använder dock bara ögonmått så blir på ett ungefär :P

när maten va uppäten drog ja till gården och träffade roligt fol där och nu kom ja hem ! :)

ska strax titta på BB och se vad för kul dom hittar på idag:)
vet inte om ja gör något mer inlägg ikväll men säger iaf godnatt nu för säkerhets skull, ha det så bra pussar D
bilder från idag ! :D








och avslutade med en liten bild på min outfit !

puss !

Kommentarer
Postat av: Carro Ernström

hahahaha på den fjärde bilden med dom grön/gula sakerna, så hon bakom med brunt krulligt hår, det är min moster XD hahahaha lite små kul ;)

2011-02-24 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0