förklaringen till dålig uppdatering

på midsommar drog jag efter att ha jobbat ute vid nääs till pappa som bor i angered. tanken va att jag bara skulle stanna över natten den dagen och sen komma hem dagen efter, men så blev det inte.
på midsommar va vi hos hanna och hade tjej kväll, ja, sol, andrea, sofie och hanna:)
sen kom det lite fler ;)
dagen efter det hade pappa och hans fru bröllopsdag så vi drog till bamboo hela familjen och åt ! super gott !!! :D
efter det har jag vart med slawek oliver och andrea varje dag.
  • badat
  • kollat film
  • ÄTIT
  • dygnat ...
och massa mer !
vi har haft skit kul de flesta dagarna, trötta som fan va vi men kul hade vi ! ;D
kom hem igår(fredag) så träffa ja samantha och sanna snabbt innan ja åkte hem. träffade grabbarna på tåget också.
sen stack jag till patricia och vi drog till hylterna och chilla och bada ! myyyyssssigt va det ! :)
nu ska jag troligen till stan för måste köpa bikini.... åker ju snart ! ;)

ha det bra så länge pussar !!! D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0