my day !

halloo!!
idag blev det rätt mycket med familjen. va på allum och fixa massa inför imorgon.
sen drog jag och träffade malena roberts och jim eftger att ha tagit ett dopp i sjön med familjen. satt med roberts och sålde jordgubbar ;)
gott gott ;D
sen drog ja och träffa samntha angelica pontus coffe kevin och chilla vid drängsered.
badade och lute sånt sen drog ja coffe och pontus till pontus och satt och prata om en hel del .
nu ska ja snart sova när ja har pratat klart med vissa ;)
sen imorgon ska jag nog träffa alla och säga hejdå för om snart exakt ett gryn åker jag till espana!!!!! :D
ska vara på fotbollscup i 9 dagar !! :D
ska bli kul största delen men finns ju små saker ja mer än gärna hade ändrat på !

men ja ska försöka blogga lite och fixa så någon gästbloggar lute medan jag är borta ;)


hoppas ni har haft en bra dag idag för det har jag pussar DDDDDDDD :D



dock bild från menorca ;)



de flesta bilderna från när ja va utomlands sist !! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0