nu e det snart dags ! :D

hola hola ;)
nu åker ja om en timme !!!! :D kul hoppas ja det blir iaf.
men det tror jag nog. har träffat lite folk och sagt hej då eftersom vi inte kommer ses på över en vecka :P
ville säga att både samantha och patricia antagligen kommer att gästblogga för er så kika in och kolla ibland ändå. har jag tur och möjlighet så bloggar jag från spanien också.
just nu sitter jag med ansiktsmask och har tagit ett skönt bad, peelat hela mig, fixat naglarna och vaxat benen... känner mig som en ny människa, lite me time måste man ha innan man åker ju :)

kommer sakna min älskade familj otroligt mycket
kommer sakna mina vänner sjukt mycket också
och sen kommer jag sakna dig oliver <3

ha det bra så länge allihop!! :D
pussar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0