ovanligt pigg och glad så här dags en sån här dag ! :D

sååååå va har ni för er sötisar ??? :D
själv sitter jag och lyssnar på massa gammal go musik, kollar gamla bilder och chattar med goa människor  :) myyyyyyysssssigt <3<3
aa strax är det dags att sova, skola imorgon som sagt och har just nu lite beslutsångest... vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, inte vilken stil eller något... jäkla väder sabbar allt ... :( ... men men inga ledsna miner nu inte :D
hade en superduper kväll med samantha!
en riktigt go vän !
men men tror ja måste börja lägga mig starx så ja kommer upp imorgon hihi :)
(fast vill egentligen inte )  ... hahha
en sak ni borde veta .. min blogg har vart lite konstig, eller aa den är det nu med. jag kan tyvärr inte lägga upp videoklipp. tycker det är jättesynd för har velat lägga upp ett par och nej det är inte för att jag inte vet hur ,am gör för det är andra som har testat med .. :( ska försöka fixa det. och en annan sak är att det funkar inte att ändra i texten , asså fet stil, ibland fungerar det om jag har tur men inte ofta vilket ja tycker är synd för det är något jag tycker gör läsningen mer intressant ! men nu fick ni en del att läsa och ja ska sova . puuuss på er ! godnatt D
en del av min outfit igår fast hade inte fixat allt riktigt än där men men det bjuder jag på :D
naturlig skönhet! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0