sur daria...

idag när ja skulle till skolan va tåget sent. lektionen började 9.10 och jag va där ca 9.35. läraren släppte oss tidigt för vi hade inget att göra för uppgiften vi gjorde tog ca 5 min max att göra. sen skulle vi ha musik kl10.20 men det visar sig att vi inte har det för hon är sjuk. så ja är modell för dem i bilden så länge tills det är mat. maten är grymt äcklig så jag äter tomat, gurka,lite sallad och potatis... god lunch... NOT!
efter lunch kl 11.50 ska vi samlas ute för att tillsammans åka på en teater, 11.45 ringer dom och säger att den är inställd så japp en sur daria är vad jag är nu! =/
TVÅ TIMMAR I SKOLAN I ONÖDAN!
...-.-
nu är jag iaf med samantha och hoppas på att min dag blir lite bättre iaf.
när jag kommer hem kan ni få lite bilder på goda bakverk från sessan´s café där jag va igår. ha det bra så länge bloggar mer ikväll. pussar D  ;)
snygg tjej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0