hej på er ! dåliga nyheter :(

hej på er , tyvärr fungerar inte internet hemma som det ska så vi ska inte ha det längre vilket innebär att ja inte har något nät alls.... det är = ingen blogg. samantha kanske uppdaterar när hon kan och inlägg från mobil osv kanske kommer från mobilen  för min del men inga nya bilder eller något regelbundet tills ja har nytt internet hemma. vad har nu får något ??? ;)måste ju köpa nytt när dom hemma har bestämt sig vilket kan ta hmm ... vet inte ett tag. synd!  ja som trodde det skulle  vara klart strax .... :(

men så är det !

idag hade vi nationella i matte och det gick rätt bra tror jag. eller hoppas iaf !  hur har det gått för er som gjort det ? :)

sen ska jag ta nästa buss från sam nu aldeles strax och mysa lite hemma, tvätta och äta. sen blir det vara med linn och tagga innan matchen vi har ikväll ! ska bli kul hoppas jag orkar bara, har så sjukt ont i ryggen fortfarande.

nu ska jag vara lite social inna ja drar mig och ni får ha det super bra ! saknar er bloggläsare ... :(

så i nuläget kommer sam blogga då och då och ja droppar in ibland så fortsätt läsa massa pussar D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0