dags för en ny start ...

känner bara för att skriva av mig ... har inte mått bäst på senaste och det har faktiskt inte någon speciell anledning utan tror att det har hänt så mycket med tiden att både kroppen och psyket börjar ge upp nu.. är så himla svag just nu, känslig mot allt på alla sätt. vill bara sätta mig ner och gråta i timmar, bara gråta, spy, skrika tills man somnar och sedan vakna upp som en ny människa.. om det bara va så enkelt. känns som att jag är smutsig på insidan som att det är något som måste ut men jag vet inte vad och jag vet inte hur .. mitt liv har inte vart det bästa men inte heller det sämsta men ibland gör man fel val och det påverkar resten av livet .. så nu hoppas jag att allting blir som vanligt igen så jag kan leva mitt liv som jag vill, så att jag mår bra för mer skit pallar jag inte mer !!! åhhhh asså vad skönt det kan  vara att bara få säga hur man tycker, känner och tänker ... så jävla skönt !






Kommentarer
Postat av: linnea

håller med dig, känner också så..

2012-02-04 @ 17:59:03
URL: http://linneabieberbigseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0