It feels like like tonight I can't believe I'm broken inside ....

Hej på er goingar, jag vet att min uppdatering har vart kassen mitt internet på mobilen har krånglat så har i te kunnat blogga. Inte orkat heller för den delen. Igår sov älsklingen här och vi åt revben och kollade på melodifestivalen och lite sånt med familjen. Idag när oliver åkte stack jag och Sam till vattenpasset och simmade och relaxade lite efter och på kvällen träffade jag Sam mal elf och Adde :) tänkte ta och sova nu så jag orkar morgondagen och får sova ut för en gångs skull, inga planer för imorgon men ska försöka tvätta lite i alla fall. Hoppas ni mår bra:) så godnatt sov gott! Puss D

Spelade yatsy med tjejerna;) och min middag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0