dags för liten diss lista och kanske någon hiss också ;)

shit va jag har mycket att dissa ... allt kanske inte borde skrivas i bloggen men här kommer en del !
  • som sagt MOBILBLOGGNINGEN !!!
  • kylan ? vart kom den ifrån liksom ??? :O
  • matte läraren ...
  • regler .... finns dock possetivt i det hela också men det negativa ...
  • aftonbladet ... för tillfället. fasen ha lite koll !
  • min mobil/simkortet ..
  • och skolan ! - blir riktigt irriterad på detta ge oss inget schema om vi ändå inte ska följa det, , dålig info ! , rörigt bland lärarna .... och bambatanerna ! fyyy stor DISS  till er !






  • portens gym! grymt solarium
  • min älskling<3 snart händer det äntligen ... <3 :D
  • galna hår !
  • impuls bestämmelser :D


nu tror jag iaf att det är dags att sova men ska bli bättre åppå det här med bloggen . ledsen att det blir så men nu kanske ni förstår lite varför också :) godnatt D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0