fuck mobilbloggning...

åhhh är så irriterad på mobilbloggningen !
först och främst, när jag försöker ladda upp med bild/bilder går det inte. får kämpa länge som fan och när det väl går ja då kommer bilderna 100000000 gånger ! jag vill inte blogga utan bilder för det är tråkigt men jag orkar och hinner inte lägga in bilder på datorn hela tiden .... såååååå irriterande !!! så jag ska börja blogga bättre igen så länge jag kan från mobilen och det får vara utan bilder i värsta fall .... och det kommer komma upp ett gammalt inlägg från i måndags eller tisdags snart så ni vet . men nu ska jag fortsätta sura för jag är lite smått irriterad på en hel del saker ska ni vet ... D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0