Mini jul :D

Först och främst vill jag säga att jag inte har bloggar för jag inte har haft tillgång till internet och haft väldigt stressiga dagar

Dag 1 va i stan med Anna och shoppa lite sen va ja tvungen att åka hem snabbt för vi hade mini jul med min moster morbror och kusin sen följde ha med kusins gen och myste till det.

Dag 2 fira lillebror som fyllde 1 år, drog till stan fixa lite, stressa till hjällbo för att kolla på älsklingens cup som de gick vidare på grattis killar !!! Sen blev det hem och mysa med älsklingen

Dag 3 vaknade hos min baby fixade mig drog till Angered där jag skulle fixa lite saker samt möta min kusin vilket ej blev av pga vagnstopp... Typiskt ! Lyckades ta mig hem tillslut mysa med familjen och kolla på två filmer, träffa Sara en stund, drog till sam och mötte alla tjejerna färga håret och fixa bryn på dem , kom hem beställde saker från stylebytyra, kollade bloggar, och ny ska jag äntligen sova i min efterlängtade säng dock väldigt ensamt syrran kanske får komma och mysa;)


Hoppas ni har haft det bra, för det har jag stressigt men bra!:)
Insåg nyss att klockan blivit väldigt mycket eftersom det finns stor risk att jag ska upp 7..... Så måste fixa mig för sängen godnatt älskade bloggläsare:) <33 kärlek D




Hjälp va mina inlägg dampar :(


Redy for bed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0