godmorning sunshine :D

godmorgon alla söta och glada som läser !! det är sjukt roligt att det är så många som läser, överförväntan så det är såååååå roligt tack alla goingar!!! keep it up :D :D :D

idag började jag dagen runt 05.45 då söta lilla sabina väckte mig innan hon gick. så jag fixade lite frukost, käkade tog på mig och jag sandra och viktoria gick till praktiken men igår fick jag göra saker jag inte borde gjort för fick tyvärr vända när jag kom dit, min rygg pallade inte mer.

så nu har jag blockat undan lite i vårat rum och tagit det allmänt lugnt. nu sitter jag vid datorn en liten stund sen tänkte jag att jag skulle gå och laga lite mat till min sabbi och lägga mig och vila litei solen :D

hoppas alla ni har det bra !!!
saknar er alla ska ni veta men hjälp mig med en sak är ni urgulliga, vad vill ni att vi ska berätta ??? :D säg gärna det så blir det roligare att läsa också.
när jag säger vi tänker jag på att sabina kanske kommer hoppa in och blogga ibland också men säg gärna vad ni vill veta mer av så hörs vi !!! massa pussarD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0