goodnight :D

tjenixen ! ;D

nu sitter jag här och skriver igen det är så kul nu. älskar när man får den lilla blogg kicken och bara vill skriva skriva skriva men inte riktigt vet vad man ska säga:P

när jag stack hem förut så la jag mig i solen en stund efter att jag hade käkat lite så somnade jag ute hahah sen vaknade ja av att ja frös så hämtade täcke och somnade om. efter det kom jag på att jag kanske borde gå in och sova så vaknade ja av att alla goingar kom tillbaka från praktiken.

efter en stund kom eva och caroline (lärarna) och hälsade på så hade vi ett litet "öråd" efter önskemål och jag hoppas det hjälper nu :)

sen har vi tvättat och lagat god mat och färgat håret på viktoria å det är vad denna dag gått ut på.

imorgon ska vi ut och åka båt i hamnarna tror det kommer bli jätte spännande för malta är verkligen över förväntan!!!!

men nu ska ja sov så jag får se om jag klarar morgondagen natti natti sötisar puss D
 
 
bild från mitt och sabinas myyyysss bad här om dagen i vårat mysiga badrum :) fruktsallad, vin och choklad ..... :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0