malta<3<3

hej alla goingar tänkte blogga nu varje dag när jag är nere på malta, vill ni läsa och se hur våra dagar här ser ut så kolla :)

dag ett: flygen var ett helvet... fick vänta 6 timmar instängda i munchen och en timma innan vi ska gå på nästa plan får vi reda på att vi kan gå ut .....men men efter en massa väntan är vi nere på malta här är det gött väder, ca 18-20 grader lite regn då och då men det duger ;)

dag ett påmalta: vi träffa josef som fixatvåra raktikplatser och åkte runt och kollade på dem sen åkte vi till valetta( maltas huvudstad) och sen hem.

dag två:måndag morgon 05.45 ringer klockan och detär dags att gå upp till praktiken, får våran första arbetsdag avklarad och hoppar in i den iskalla poolen ;) sen så fixa vi lite och sen la vi oss.

dag tre: praktiken igen från morgonen , idag var det lite varmare så vi lagade god mat och tog en upptäcks färd på stan hittade lite allt möjligt bland annat en mysig bar där vi satte oss och tog ett glas :) nu sitter jag och pratar med mina nära och kära på skype så vill niså finns jag där godnatt alla goingar

love D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0